نوشته شده توسط : زهرا مرزبان

کولر گازی ارزان قیمت

کولر گازی یکی از وسایل پرکاربرد است که امروزه تقریبا در همه جا (فروشگاه ها، منزل، محل کار، و غیره) یافت می شود. استفاده از کولر گازی به دلیل مزیت های زیادی که دارد، روز به روز افزایش می یابد. در این میان قیمت کولر گازی به عنوان یک محدودیت در خرید کولر گازی محسوب می شود. در بسیاری از مراکز فروش کولر گازی ، کولر گازی با قیمت های گزافی به فروش می رسد.

اکثر این مراکز فروش کولر گازی به دلیل هزینه های فروشگاه، کرایه مغازه، هزینه های نیروی کاری و غیره، کولر گازی را با قیمت بالاتر از قیمت واقعی کولر گازی به فروش می رسانند. اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم.

اگر تمایل به خرید کولر گازی ارزان دارید، اما با این حال نمی خواهید از کیفیت کولر گازی شما کاسته شود، به سایت ما مراجعه کنید. شما می توانید انواع کولر گازی ایستاده ، کولر گازی پرتابل ، کولر گازی پنجره ای، و اسپیلت را با نازلترین قیمت و با کیفیت واقعی در کوتاه ترین زمان ممکن از سایت ما خریداری کنید.

سایت cooler-co یک سایت معتبر در زمینه فروش کولر گازی در انواع برندهای مطرح از جمله کولر گازی ال جی ، کولر گازی ایر جنرال ، کولر گازی اجنرال ، کولر گازی هیتاچی ، کولر گازی میتسوبیشی و غیره می تواند تمام نیاز های شما را در زمینه خرید کولر گازی با کیفیت فوق العاده برطرف کند.



:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا مرزبان

بی تی یو BTU چیست؟ (British Thermal Unit)

واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک درجه از 60 درحه فارنهایت به 61 درجه فارنهایت برساند.موتور برخی کولر های گازی برای مناطق جغرافیایی ساخته شده اند .مثلا برخی از آنها ویزه مناطق گرم ومرطوب هستند که قیمت بالا تری دارند، مانند کولر گازی با کمپرسور پیستونی تروپیکال. برق مصرفی کولر گازی پنجره ای 2 برابر کولر گازی های اسپلیت است. اگر با حوصله و تحقیق کولر گازی را انتخاب کنید - حتی اگر کمی گران تر باشد که رده برق مصرفی آن A باشد، در طول چند سال این مبلغ از پرداخت قبض جبران خواهد شد. هر کدام از گروه های آب و هوایی سه حالت وجود دارد که عبارتند از:

کولر گازی

دسته اول : (معتدل و مرطوب)    

اماکن مسکونی: برای هر متر مربع 400 تا 500 بی تی یو       

اماکن اداری: برای هر متر مربع 500 تا 700 بی تی یو       

اماکن تجاری: برای هر متر مربع 700 تا 1000بی تی یو

دسته دوم : (گرم و خشک)       

اماکن مسکونی: برای هر متر مربع 500 تا 600 بی تی یو       

اماکن اداری: برای هر متر مربع 600 تا 800 بی تی یو       

اماکن تجاری: برای هر متر مربع 800 تا 1000 بی تی یو

دسته سوم : (گرم و مرطوب)       

اماکن مسکونی: برای هر متر مربع 600 تا 800 بی تی یو       

اماکن اداری: برای هر متر مربع 800 تا 1000 بی تی یو       

اماکن تجاری: برای هر متر مربع 1000 تا 1200 بی تی یو

مقدار بی تی یو به عوامل آب وهوایی و رعایت استانداردها نیز تاثیر دارند و محاسبه میشوند.



:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا مرزبان

معرفی پرفروش ترین کولر گازی ها در ایران

بر مبنای گزارش فروش کولر گازی در بازار ایران در سال های 1393 و 1394 ، پرفروش ترین کولر گازی ها به شرح زیر می باشند. البته لازم به ذکر است که این گزارش تنها در زمینه کولر گازی اسپیلت است و در مورد کولر گازی پنجره ای ، کولر گازی پرتابل و کولر گازی ایستاده صدق نمی کند. در ادامه به معرفی سه برند مطرح اسپیلت در ایران که در  دسته پرفروش ترین ها قرار دارند، اشاره خواهیم کرد.

رتبه اول: کولر گازی اجنرال

کولر گازی با برند مطرح اجنرال ، از نظر فروش در رتبه اول قرار گرفته است. کولر گازی اجنرال یک اسپیلت با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار مناسب می باشد. از این رو در بازار دارای طرفداران زیادی است. بسیاری از افراد که قصد خرید کولر گازی را دارند، به سراغ این برند می روند. این اسپیلت از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرف است و دارای رده انرژی A++ می باشد. کیفیت بالای این کولر گازی در قطعات آن قابل درک است. اجزای اسپیلت اجنرال دارای استحکام بالایی است و تولید صدای موتور آن نیز بسیار کم است. کولر گازی اینورتر با برند مطرح اجنرال در کاوازاکی ژاپن طراحی شده و مونتاژ تایلند است. از دیگر خصوصیات بارز این کولر گازی ، مقاومت بالای آن در شرایط آب و هوای گرمسیری و تنوع  در طراحی های آن است.

رتبه دوم : کولر گازی گری

در مورد کولر گازی گری به طور مفصل در بخش محصولات صحبت شده است. این کولر گازی در سراسر جهان دارای اعتبار بالایی است و در کشور های مختلف آمریکا ، ژاپن ، روسیه و غیره از شهرت بالایی برخوردار است. در ایران نیز اسپیلت گری یکی از پرفروش ترین کولر گازی ها می باشد که دارای متقاضیان بسیاری است. از ویژگی های این نوع کولر گازی می توان به مواردی همچون زیبایی ظاهری ، اشغال فضای کم، تنوع ، سرمایش و گرمایش عالی، کم مصرف بودن ، استحکام بالا و قیمت کولر گازی مناسب اشاره کرد. کولر گازی اینورتر با برند گری، علاوه بر زیبایی و کم مصرف بودن، از نظر قیمت کولر گازی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

رتبه سوم: کولر گازی جنرال

رده سوم پرفروش ترین کولر گازی در ایران ، کولر گازی جنرال طرح لبخند است. این نوع اسپیلت دارای موتور با کیفیت توشیبا ساخت کشور تایلند است. مونتاژ این کولر گازی در کشور چین انجام می شود. از نظر مصرف انرژی این کولر گازی اسپیلت در رده B قرار گرفته است. اسپیلت جنرال در ایران دارای طرفداران زیادی است. قیمت کولر گازی با این برند در مقایسه با سایر انواع کولر گازی کمتر است.



:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1395 | نظرات ()